Gyakran Ismételt Kérdések

Tényleg 100%-os a lefedettség?

Igen, a földi kábelhálózatoktól független műholdas technológiának köszönhetően az ország bármely pontján biztosítani tudjuk a szolgáltatást. Nincsen előzetes felmérés és váratlan meglepetések: ahol elektromos áram van, oda egészen biztosan el tudjuk vinni az internetet.

Mennyi idő alatt kötik be a lakásomba?

A megrendelést követően elkészítjük az előfizetői szerződést és kiállítjuk az egyszeri díjakra vonatkozó díjbekérőt. Az egyszeri díjak befizetését valamint az aláírt előfizetői szerződés visszaérkezését követően maximum 30 nap alatt, de akár egy héten belül kiépítik szakembereink a szolgáltatást. Mindössze egy parabolaantennára és egy beltéri vevőegységre van szükség, amelyek beüzemelése után már lehet is internetezni.

A műholdak távolsága nem lassítja le az adatforgalmat?

Nem, a korszerű technológiának köszönhetően rendkívül gyors az adatátvitel. A ping 700 ms, ami átlagos internetezéshez megfelelő, mindössze az élő, valós idejű online játékokban okozhat fennakadást.

Mit tegyek, ha elköltözök, és máshol lenne szükségem internetre?

A Vannet műholdas szolgáltatása az ország bármely pontján igénybe vehető. Ezért ha elköltözik és magával vinné az előfizetését, akkor ennek semmilyen technikai akadálya nincsen. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy az átszerelés menetrendjét és technikai részleteit leegyeztessék.

Mit tegyek, ha elértem a havi adatforgalmi kvótát?

A Vannet műholdas díjcsomagjai minden esetben korlátlanok, így a garantált sávszélesség továbbra is elérhető marad. Amennyiben az eredeti le- és feltöltési sebességet szeretné használni, akkor vásárolhat GB alapon további adatforgalmat. A részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat.

Mi a teendő, ha érvényes előfizetésem van, és nem működik az internet?

Amennyiben szolgáltatáskimaradást vagy műszaki hibát észlel, kérjük, jelezze az az éjjel-nappal hívható, 72/315-331-es számon, hogy kollégáink azonnal megkezdhessék az elhárítását.

Szezonnetes előfizetésemről a hűségidőn belül átválthatok a normál díjcsomagok valamelyikére?

Igen, van erre lehetőség, a részletekkel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat.

Tudok-e internetezni, ha esik vagy felhős az időjárás?

Természetesen. A korszerű jelátviteli technológiának köszönhetően az időjárás egyáltalán nem befolyásolja a szolgáltatás minőségét. Az internet viharban vagy vastag felhőtakaró kialakulásakor is hibátlanul működik.

Miért kerül többe, mint a nagy szolgáltatók díjcsomagjai?

A Vannet szolgáltatása a földi infrastruktúránál drágábban kiépíthető és fenntartható műholdak segítségével juttatja el az internetet bárhová. Emiatt áraink is valamivel magasabbak az átlagosnál, de cserébe olyan helyen is tudunk netkapcsolatot teremteni, ahol egyetlen más szolgáltató sem. Amennyiben ön egy gondosan bekábelezett településen lakik, ahol több internetcég ajánlata is elérhető, akkor a Vannetet nem önnek találták ki. De ha az otthona, hétvégi háza kívül esik a hagyományos szolgáltatócégek lefedettségi területén, akkor a Vannet igazán hiánypótló tud lenni.

Hírek

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Informálódjon újdonságainkról

Hírlevél feliratkozás