Gyakran Ismételt Kérdések

Tényleg 100%-os a műholdas szolgáltatás lefedettsége?

Igen, a földi kábelhálózatoktól független műholdas technológiának köszönhetően az ország bármely pontján biztosítani tudjuk a szolgáltatást. Nincsen előzetes felmérés és váratlan meglepetések: ahol elektromos áram van, oda egészen biztosan el tudjuk vinni az internetet.

Mennyi idő alatt kötik be a telephelyemre?

Műholdas szolgáltatás esetén a megrendelést és a telepítési díj befizetését követően maximum 30 nap alatt, de akár egy héten belül kiépítik szakembereink a szükséges berendezéseket. Mindössze egy parabolaantennára és egy beltéri vevőegységre van szükség, amelyek beüzemelése után már lehet is internetezni.

A műholdak távolsága nem lassítja le az adatforgalmat?

Nem, a korszerű technológiának köszönhetően rendkívül gyors az adatátvitel. A ping 700 ms, ami megfelelő az üzleti célú internethasználók szükségleteinek.

Mi a teendő, ha költözés miatt egy másik telephelyemen szeretném igénybe venni a szolgáltatást?

A Vannet műholdas szolgáltatása az ország bármely pontján igénybe vehető. Ezért ha telephelyet vált és magával vinné az előfizetését, akkor ennek semmilyen technikai akadálya nincsen. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy az átszerelés menetrendjét és technikai részleteit leegyeztessék.

Miért előnyös a backup szolgáltatás?

Amennyiben a meglévő internetkapcsolata valamilyen műszaki vagy egyéb probléma miatt nem működik, a backup szolgáltatás azonnal át tudja venni a helyét. Így az ön üzlete is folyamatosan működhet, nem veszít pénzt és időt a kényszerű leállás miatt.

Miért jó speciális, kamerákhoz való díjcsomagokat választani?

A térfigyelő kamerarendszerek által közvetített képet ön bármikor megnézheti az interneten keresztül. Ehhez arra van szükség, hogy folyamatosan nagy feltöltési sávszélesség álljon rendelkezésre. Eközben letöltésre gyakorlatilag nincsen szükség, hiszen a kamerák adatforgalma alapvetően egyirányú. Ezek a speciális díjcsomagok ezért csak minimális letöltési sávszélességet tartalmaznak, ezért ön nem fizet feleslegesen egy kihasználatlan szolgáltatásért.

Mit tegyek, ha elértem a havi adatforgalmi kvótát?

A Vannet műholdas díjcsomagjai minden esetben korlátlanok, így a garantált sávszélesség továbbra is elérhető marad. Amennyiben az eredeti le- és feltöltési sebességet szeretné használni, akkor vásárolhat dupla adat opciót. A részletekért keresse ügyfélszolgálatunkat.

Mi a teendő, ha érvényes előfizetésem van, és nem működik az internet?

Amennyiben szolgáltatáskimaradást vagy műszaki hibát észlel, kérjük, jelezze az az éjjel-nappal hívható, 72/315-331-es számon, hogy kollégáink azonnal megkezdhessék az elhárítását.

Tudok-e internetezni, ha esik vagy felhős az időjárás?

Természetesen. A korszerű jelátviteli technológiának köszönhetően az időjárás egyáltalán nem befolyásolja a szolgáltatás minőségét. Az internet viharban vagy vastag felhőtakaró kialakulásakor is hibátlanul működik.

Hírek

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Informálódjon újdonságainkról

Hírlevél feliratkozás